Åbningstider

Mandag – Torsdag kl. 6:30 - 16:40

Fredag kl. 6:30 – 16:20

Ferie

I ferieperioder, spørger vi jer, via AULA/Mininstitution i forhold til om jeres barn holder ferie eller har brug for pasning:

Sommerferie-perioden, typisk fra uge 27 – 32, dagene mellem Jul og nytår, vinterferien (uge 8), påskeferie (de 3 hverdage inden påskeferien), og efterårsferien (uge 42). Det er de uger, hvor skolerne holder lukket, og hvor der også ofte er en del børnehavebørn, der holder fri.

Lukkedage

D. 24. december er en lukkedag.

Dagen efter Kr. Himmelfartsdag og Grundlovsdag (hvis den falder på en hverdag) er begge dage, hvor vi også spørger til behovet for pasning. Grundlovsdag lukker børnehaven kl. 12.00

Fællespasning/Sammenpasning

I ferieperioder arrangerer vi typisk fællespasning/sammenpasning i en af dagtilbuddets institutioner (uge 29 og 30, dagene mellem jul og nytår, dagen efter Kr. Himmelfartsdag og Grundlovsdag).

Har i behov for pasning, tilstræber vi så vidst muligt, at der følger kendt personale med til fællespasning.

Fællesåbning i 0-6 års institutionerne

Fællesåbning er kun i 1 til 2 institutioner i ferieperioderne.

Valget af disse institutioner beror særligt på, at der er rammer og faciliteter til hele aldersgruppen.

Sampasnings perioder er, i dagtilbuddet på nuværende tidspunkt:

• Sommerferien (2 uger)
  • Mellem jul og nytår
  • Dagen efter Kristi Himmelfartsdag

Børnenes tryghed sikres

Børnene vil så vidt det er muligt møde kendt personale fra deres egen institutionen, så de kan føle sig trygge, skønt de ikke er i deres vanlige miljø.

I dagtilbuddet er der udarbejdet retningslinjer for sampasning. Disse vil blive udleveret til forældrene i de konkrete perioder.