Samarbejde, åbenhed og tillid er kendetegnet i vores samarbejde

Samarbejdet med jer forældre er vigtigt for, at vi kan gøre det bedste for jeres barn. Vi ser jer som en ressource og vigtige samarbejdspartnere.

Barnets behov og udvikling er i centrum, og indsatsen skal tilrettelægges i samarbejde med forældrene.

Vi er gensidige samarbejdspartnere, så vi skal sammen skabe trivsel, udvikling og læring for jeres barn.

Åbenhed og tillid er nøgleordene i vores samarbejde og derfor prioriterer vi tid til jer forældre, så man altid kan føle sig tryg ved at bede om en snak, et telefonopkald eller et møde.

Forventningsafstemning er vigtigt for forældre og personale, så vi får skabt et fælles grundlag for et godt samarbejde. Derfor skal vi bringe de pædagogiske intentioner og jeres ambitioner ind i hverdagens samarbejde.

Den daglige dialog er vigtig for vores samarbejde omkring Jeres barn. Derfor prioriterer vi tid til dialog, når I afleverer og henter. Er der brug for mere samtale, kan vi aftale at ringe sammen senere på dagen. I er altid velkommen til at ringe til os.

Aula er den digitale kommunikationsform, hvor vi løbende vil informere om praktiske ting. Derudover skal I som forældre bruge Aula, når I skal melde Jeres barn syg, fri, ferie, afhentning eller andet.

Forældrearrangementer afholder vi i løbet af året, hvilket der plejer at være stor opbakning til.